Este ora 1 si n-am somn…

Fara sa vreau mi-am dat seama ca e data de 26.04, data la care acum „ceva” ani am cunoscut o persoana speciala ;), care a ocupat pana nu demult un loc foarte important in viatza mea (acel loc ocupat doar de o singura persoana…) , persoana care insemna totul pentru mine, persoana cu care am impartit multe bucuri dar si tristetzi, persoana la care am tzinut cel mai mult si pentru care eram in stare de orice (…pentru ca iubeam cu adevarat), acea persoana care m-a iubit (sunt sigur) dar care in cele din urma m-a dezamagit… (era o seara calduroasa si culmea era chiar Noaptea Invierii …)

Fara sa vreau, „ma ia cu naspa”, desi a trecut ceva timp de atunci…  si de cand lucrurile nu mai stau asha… (stitzi voi… :P)

Asa a fost scris sa fie… ( Stitzi versurile melodiei: 3sE – Amintirile ?! Daca da, intzelegetzi starea mea…)

 

Cata G.

 

