(Play&Read)

…bun! E târziu şi n-am somn, deşi sunt obosit (aşa că m-am apucat să scriu).  Nu ştiu despre ce. Va ieşi ceva…

Am o stare aiurea şi nu ştiu de ce… Cert e, că mă simt aşa de azi dimineaţă. Probabil că de vină e vremea (nu sunt convins). OK. Probabil nu vă interesează asta… 🙂 Am dreptate?! Probabil căutaţi ceva interesant, inedit (sau pur şi simplu ceva nou) de citit. Ei bine n-am nici o noutate! Îmi pare rău că poate vă dezamagesc.

Am nişte întrebări la care n-am răspunsuri… Mă macină anumite veşti… (Încerc să prevăd „motivul” şi „rezolvarea”… situaţiei. Sper sa fie bine. Trebuie!) Poate nu mă priveşte! (Nu direct…) Dar simt altceva… Vreau să ajut! Vreau să fiu alături, să mă simt util…  (Mi-e dragă persoana. Chiar foarte dragă! )

Ei bine, mâine azi merg la lucru… Ar fi timpul să fac tot posibilu’ să adorm. Aşa că…

… vă spun Noapte bună!

Cătă G.

